Värmebölja och värmeslag

Idag har det varit 35 grader varmt, en del av den värmebölja som vi har nu. Den ser också ut att fortsätta några dagar. Det betyder lite solning med betoning på lite. Jag pallar inte ligga så länge när det är så varmt. En timme hit och en timme dit får räcka.

Var i CP härom dagen med H och hennes doggies. Mycket mysigt. Har även hunnit med utekväll, take out middag på taket, picnik i Tompkins Square Park, träna samt massa massa jetlag. Var ovanligt jetlag i fler dagar när jag kom för en vecka sen. Underligt med tanke på att att jetlagen brukar vara värre åt andra hållet.

Nu, en kall kall dusch. Det rinner om mig...

 


Kommentarer
Postat av: Kerstin

Det är svårt att förstå hur varmt du har det, här är det just nu

en vacker morgon med sol och dimma över fälten och kl 6 var det ca 6 grader....friskt.

Kram

2010-09-01 @ 06:45:06
Postat av: Mamma

Vilken gullig lite hund. Har H köpt den i NY eller haft med sig från Sverige.

Hoppas att lite värme finns kvar tills jag kommer dock inte 34 grader men typ 25 vore trevlig :-)

Puss puss

2010-09-03 @ 07:45:34

Kommentera inlägget här:

Du heter?:
Kom ihåg mig?

E-postadress (bara jag som ser den):


Har du en blogg?:


Vad vill du säga?:


Trackback
RSS 2.0