Full rulle...

...har det inte varit den senaste veckan. Jag har legat sjuk i hög feber i flera dagar. Idag är första feberfria dagen (känns det som) men jag ska ändå ligga hemma och vila så att jag ser till att verkligen bli frisk. Mycket har ändå hänt ska ni veta. Lite av ketchup effekten vill jag nog påstå då allt såklart ska hända på samma gång. Jag har ju ny lägenhet som ni vet (mamma kommer på tisdag och sen bär det av på torsdag) och nu har jag även ny arbetsplats för min praktik. Säg hej till Night Agency. Första dagen på måndag. Spännande. Sen håller jag på att visa min lägenhet som måste hyras ut. Japp, allt detta med 39-40 graders feber. Inte konstigt att det tar tid att bli frisk.

Men nu är jag som sagt på benen (eller jag sitter ju hemma och vilar för att bli frisk men ni fattar vad jag menar). Imorgon bär det förmodligen av till Ikea och helgen fylls av packning. Vill packa så mycket som möjligt innan mamma kommer så att hon slipper.

Nu, te och lunch. Efter en kost bestående av 14 paket alvedon och 2000 liter vatten de senaste dagarna så välkomnas all mat. First up: kina mat (läs ris och kyckling). Smask!

Kommentarer
Postat av: Kerstin

Härligt (ja inte att du är sjuk) att det rullar på.

Ni kommer att få härliga dagar tillsammans du o Mia.

Kram

k

2010-09-26 @ 19:25:29
Postat av: Kerstin

Hallå! nu vill vi se lite bilder på lyan, visst du har mycket att göra...men herregud dygnet har ju 24 timmar....se så släng in lite bilder nu

Kram Kerstin

2010-10-08 @ 06:40:47
Postat av: Liza

saknar dig med. önskar att jag gjorde mig i ordning för att göra new york osäkert..

2010-10-09 @ 21:06:47
URL: http://entvatankar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Du heter?:
Kom ihåg mig?

E-postadress (bara jag som ser den):


Har du en blogg?:


Vad vill du säga?:


Trackback
RSS 2.0