178 Ludlow Street

Den snara framtiden är här och jag kan glatt meddela att jag har en ny lägenhet. Gå in här och kolla var den ligger. Jag säger bara: location, location, location. Det är en etta fast med två rum. Fräsch och ljus. Och det bästa av allt... den är bara min! Jag kommer bo där helt själv- no more roommates! Inte för att det inte har varit både lärorikt och roligt att bo med andra (det hör liksom till) men nu är det dags för egen kuppe. Ja tack! Bilder kommer inom kort. Tills dess firar jag!

Kommentarer
Postat av: Kerstin

GRATTIS,var roligt för dig. Det ser hur fint ut som helst och fortfarande har huset ett typiskt NY-utseende. Var bor dina kompisar i förhållande till dig nu?

Kram K

2010-09-17 @ 07:12:31
Postat av: Farmor

Grattis till den egna lyan.

Det måste kännas helt underbart att bara tänka på sig själv.

Hälsningar.

2010-09-19 @ 10:24:58

Kommentera inlägget här:

Du heter?:
Kom ihåg mig?

E-postadress (bara jag som ser den):


Har du en blogg?:


Vad vill du säga?:


Trackback
RSS 2.0