technical difficulties

Jag lyckas inte förstora texten i mina blogg inlägg. Jag har testat allt. På något sätt blev det mindre när jag ändrade om lite och nu vill det inte funka. Hmm. Men, jag jobbar på det, och om någon känner sig extra snäll så uppskattar jag all hjälp.

Förövrigt har jag sovit på soffan halva natten. Huvuddelen av min säng ligger precis vid ett fönster ut mot gatan och av någon oförklarlig anledning kände byggarbetarna att dom promt skulle börja borra i marken redan vid 04.30. Kul, verkligen, jätte bra! För vi som bor här behöver ju inte sova (eller?). Suck! Så det var bara att ta täcke och kudde och lägga sig på soffan och stänga dörren.

Men, snart är det helg och Halloween står för dörren. För er som inte följer min Twitter här på sidan kan jag berätta att jag tänker klä ut mig till hippie. Head scarf, batik, jeans, fransar och peace signs- kan det bli bättre?

Vad ska ni klä ut er till?











Kommentarer
Postat av: Mamma

Lugn bara lugn. Vi läser även det finstilta. Kram

2010-10-29 @ 19:13:16
Postat av: Mamma

Lugn bara lugn. Vi läser även det finstilta. Kram

2010-10-29 @ 19:13:35
Postat av: Mamma

Lugn bara lugn. Vi läser även det finstilta. Kram

2010-10-29 @ 19:14:26

Kommentera inlägget här:

Du heter?:
Kom ihåg mig?

E-postadress (bara jag som ser den):


Har du en blogg?:


Vad vill du säga?:


Trackback
RSS 2.0