Håll ut!

Bilder är på väg! Jag lovar, de kommer inom en väldigt snar framtid. Det är bara lite mycket ju nu. Nytt jobb som tar upp ganska mycket tid, skola som jag tyvärr inte kommer undan och vänner som kräver sitt. Men den som väntar på något gott... Jag har ju liksom inte fått internet till lägenheten än utan sitter varje dag på caféet nedan för. Jag har suttit här så mycket nu att de i början kollade lite konstigt på mig men nu hälsar vänligt på mig och vet precis vad jag vill ha. Idag sa den söta killen "Small coffee with room for milk, and you table upstairs is available" sen log han och gav mig mitt kaffe. Sånt gillar jag! Personlig service som gör att jag kommer komma ner hit även när jag fått internet till lägenheten!

Bilder är som sagt på väg. Håll ut lite till bara!!

Kommentarer
Postat av: Mamma

Va skönt det är ett gott tecken och det är inte bara där du kommer bli igenkänd. Hoppas att kräftskivan i går var rolig. Vi hade golftväling (som jag vann tillsammans med Sven-Erik :D) och sedan middag för 13 personer.

Puss!

2010-10-10 @ 21:30:57
Postat av: Anna

och jag och Peter kom sist... Men det var jättetrevligt och kul ändå!

2010-10-11 @ 20:24:10
Postat av: Kerstin

Jag tänker på Vänner när du beskriver ditt fik,det låter mysigt. Jag har redan börjat titta på hotell och flyg inför resan till våren, tiden går så snabbt snart är vi där.

Kram K

2010-10-12 @ 15:28:23
Postat av: Josephine

Moster, jag vet. Ni är här vilken dag som helst. Jag har hittat ett hotel som ligger på min gata och inte är så stort/dyrt. Kan ju vara värt att kolla upp :)Men snart ses vi till jul. Har ni börjat planera pepparkakshus än??



Kram

2010-10-12 @ 19:56:52
URL: http://diamante..blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Du heter?:
Kom ihåg mig?

E-postadress (bara jag som ser den):


Har du en blogg?:


Vad vill du säga?:


Trackback
RSS 2.0