Balenciaga = kärlek

 


Kommentarer
Postat av: Anonym

Såå fina, vilken tur du hade.

Den jag köpte i Italien har jag haft i snart två år,den bästa väska jag någonsin haft (tror jag)

Hoppas allt är bra med dig

Kram K

2010-11-18 @ 12:52:11
Postat av: Josephine

Tack!

Ja, jag känner mig verkligen lyckligt lottad! Det viktiga nu är dock att fokusera på det faktum att det är materiella ting, inget annat! Haha, jag hade säkert sovit med dem om jag inte visste bättre! :)



Kram

2010-11-18 @ 15:53:20
URL: http://diamante..blogg.se/
Postat av: Rillemannen

Jättefin, men jag trodde att det skulle vara en Macbook Pro :)

Det är du verkligen värd :)

2010-11-19 @ 00:25:38
Postat av: Josephine

Haha ja, en Macbook Pro skulle verkligen inte heller sitta fel. Men ibland kan man inte få allt. Men min tid kommer :)

2010-11-19 @ 00:34:59
URL: http://diamante..blogg.se/
Postat av: mumin

...hej don't knock material things..look what it did for Madonna..and still going..

Now my question is...are all three bags yours????

or is it the same bag fotographed under different lighting...hm..I am waiting to see it when you come up..by the way, dinner will be at Ninas this year...wonderful and cool...lots of people..

Dolce far niente!

2010-11-19 @ 18:36:08

Kommentera inlägget här:

Du heter?:
Kom ihåg mig?

E-postadress (bara jag som ser den):


Har du en blogg?:


Vad vill du säga?:


Trackback
RSS 2.0