yaffa



Tråkväder idag så då passar vi på att göra sånt som 'måste' göras. I vår värld räknas shopping till folk i Sverige, lunch med A och sovmorgon till den kategorien. Jag ska ta med kusin till vårat absoluta favvo hak, Yaffa Café. Jag vet att ni har fått läsa om det otaliga gånger så jag ska inte babbla på om det, men dit ska vi i alla fall för lunch. Sen blir det Soho.

Middag igår på Inoteca. Deras vegetariska lasagne är to die for (pappa kommer du ihåg???), skölj ner med ett glas vin och toppa med chokladmousse så har ni receptet på en lyckad middag. Får man sen sitta ute som vi fick så är det pricken över i't.

Nu tänkte jag fixa frukost åt den lilla flickan som fortfarande ligger i sängen. Ja, är de inte söta när de sover så säg?!




♥ (tack kusin för att du lärde mig hur man gör ett hjärta!) 

Kommentarer
Postat av: Pappa

Klart jag kommer ihåg Lasagnen, den var super god :-)

Har ni bestämt om ni skall upp till Boston?



Puss

2010-05-18 @ 22:07:52

Kommentera inlägget här:

Du heter?:
Kom ihåg mig?

E-postadress (bara jag som ser den):


Har du en blogg?:


Vad vill du säga?:


Trackback
RSS 2.0