vintage is the new black


Efter jag hittade de bra sakerna till min lagenhet pa second hand igar kan jag inte slappa det. Nu vill jag kopa allt sa. Inget nytt har inte! Och sa billigt det ar, det ar precis sa jag vill ha det. Jag ar lite sugen pa en pall till mitt 'all rum' och denna butik hade onekligen en del att valja pa. Jag och L ska i och for sig till Ikea i veckan sa vi far se vad vi springer pa dar.

Nu sitter jag i skolan och forsoker motivera mig sjalv till att ta tag i den har mandagen. Nagot tips pa hur jag ska klara det?


Kommentarer
Postat av: Kerstin

Snart är måndagen slut (ialla fall här)satsa på tisdagen istället.

Kram K

2010-05-10 @ 20:00:00
Postat av: Mamma

Hej gumman,



Vilken härlig affär det ser ut att vara. Förstår att du hittade många fina och användbara saker.



Nu är det tisdag och här skiner solen äntligen men det är fortfarande skit kallt. Hos är det kort vecka som tar slut i morgon och sedan bär det av till Väddö för vårstädning både inne och ut. Grabbarna kanske installerat kaminen :-))



Puss puss!

2010-05-11 @ 08:08:16

Kommentera inlägget här:

Du heter?:
Kom ihåg mig?

E-postadress (bara jag som ser den):


Har du en blogg?:


Vad vill du säga?:


Trackback
RSS 2.0