sverige i brooklyn



Ikea idag med L och A. Såklart startade vi med den svenska maten. Kom hem med lite smått och gott, som man brukar. Den 'stora' saken är en pall som vi precis har satt ihop. Kusins uppdrag imorgon medan jag är i skolan är att måla den vit. Jag vet, vi är så fixiga och doniga. Det trodde ni inte va?!

Nämnde igår att vi har second hand shoppat saker till mitt hem och denna fina vas fick följa med hem så nu har jag blommor för första gången. Eller nej, jag har faktiskt fått blommor några gånger men jag menar snittblommor. Dessa vackra 'ser-nästan-ut-som-prästkragar-blommor' står nu och är fina. Åh vad jag gillar att ha blommor i mitt hem, det kan lätt bli en vana!


Kommentarer
Postat av: Kerstin

Hm.... hur många vuxenpoäng är det på att köpa snittblommor tro...men visst blir det fint. Spännande att få se pallen målad. Får jag gissa att den behövs för att komma upp i överskåpen.

Kram K

2010-05-12 @ 09:52:25

Kommentera inlägget här:

Du heter?:
Kom ihåg mig?

E-postadress (bara jag som ser den):


Har du en blogg?:


Vad vill du säga?:


Trackback
RSS 2.0