Sunny Sunday

Jo, flickorna har hittat sig hit och allt är bra. Snabbt ut på middag igår följt av utgång för min del. L och E åkte hem och la sig. En lång och lite knepig flygresa tog ut sin rätt. Idag var de piggare och vi har gått i Soho hela dagen. Jajjemen, Soho betyder shopping som sedan följdes av champagne lunch, vin på uteservering och mer knatande. Pust, nu är vi helt slut, och med lite mat i magen så är det väldigt lockande att lägga sig ner och slumra in.... det sker nog ganska snart om jag får tro tjejornas tystnad och tunga huvuden.

Min mobil vill såklart inte samarbeta så bilder får ni inte än. Om ni vill se bildbevis på allt vi gjort so far, kika gärna in här eller här.


Kommentarer
Postat av: Mamma

Hoppas antibiotikan har hjälpt dig få bort det onda i halsen.

Puss

2010-05-04 @ 07:35:40

Kommentera inlägget här:

Du heter?:
Kom ihåg mig?

E-postadress (bara jag som ser den):


Har du en blogg?:


Vad vill du säga?:


Trackback
RSS 2.0