skräck




Efter en minst sagt 'slapp' månad är det dags att ta tag i träningen igen. Jag är lite rädd men samtidigt beslutsamt. No more Mr. Nice guy. Nu går jag all-in och ska ge allt. Beachformen ska jagas, där med basta. Om jag sedan när ända fram återstår att se men försöka måste jag i alla fall. Jag mår inte bra när jag inte får träna så jag är i alla fall skyldig min kropp det.

Nej, nu är det slut skrivet, jag måste palla mig iväg.
Jag gör verkligen allt för att undvika att gå till gymmet..... Om jag skulle städa lite kanske?  



Kommentarer
Postat av: Mormor

att nu har jag plöjt igenom all text och alla bilder det här är vad jag längtat till när jag inte varit hemma.

Vad mycket fina bilder, man tittar inte bara en gång utan varje dag ....nästan.

Vad roligt att du kommer hem, lite längre, i sommar hoppas vi kan ses på landet då (beror väl på mig förståss) Kram Mormor

2010-05-28 @ 19:35:29

Kommentera inlägget här:

Du heter?:
Kom ihåg mig?

E-postadress (bara jag som ser den):


Har du en blogg?:


Vad vill du säga?:


Trackback
RSS 2.0