school



Tankte att jag skulle visa er hur en dag i skolan kan se ut.

Idag borjade jag dagen med att undervisa en affars-matematik+finans klass (bilden ar tagen 10 min innan klassen borjade darav bristen pa elever), sen egen klass, och sedan upp till tutoring. Pa tutoring funkar det sa att jag maste vara dar pa mina schema lagda timmar, oavsett om jag har nagon elev bokad eller inte. For det mesta ar jag fullbokad i flera timmar, men nar jag inte ar det brukar jag forsoka plugga mitt eget. Pa sa satt slipper jag gora det nar jag kommer hem. 
(Eller sa gor man som jag gor just nu och sitter med bloggen... jag ar trott pa att plugga


Tankte att jag skulle forsoka visa er lite mer av min 'vanliga' vardag, inte bara fika-hang och fester (aven om det har en stor del av mitt liv). Vad tycker ni, ar ni intresserade av att ta del av mer sant?



Kommentarer
Postat av: Mamma

Jaaaa det är vi, roligt att se från alla olika världar.



Puss puss!

2010-05-20 @ 22:54:12

Kommentera inlägget här:

Du heter?:
Kom ihåg mig?

E-postadress (bara jag som ser den):


Har du en blogg?:


Vad vill du säga?:


Trackback
RSS 2.0