Memorial Day i Central Park



















Memorial Day betyder ledig måndag. Ja tack! Den spenderades i Central Park (saknar att inte bo vägg i vägg längre) då det är 28 grader och strålande sol. En underbar dag då det inte är så fuktigt heller. Så fint som det bara kan vara här, New York när det är som bäst. Igår, låg jag dock inne med en dunder migrän så det var ganska skönt att komma ut idag.

Ikväll drar tjej-gänget på bio och såklart ser Sex and the City 2. How can we not? :)
Tills dess ska jag städa, träna, vila fötterna från min 3-timmars promenad i parken samt plugga. Hmm, hur ska jag hinna med allt detta? Det är kanske bara att sätta igång...



Trevlig ny vecka!





Kommentarer
Postat av: Anonym

Trevlig ny vecka till dig också. Vi håller som bäst på att förbereda studenten för Jakob...på fredag smäller det...sen är det hans tur att kliva ut i vuxenlivet. Det ser ut som om vi får fint väder så att vi kan sitta ute i trädgården.

Kram till dig

Kerstn

2010-06-01 @ 07:25:19

Kommentera inlägget här:

Du heter?:
Kom ihåg mig?

E-postadress (bara jag som ser den):


Har du en blogg?:


Vad vill du säga?:


Trackback
RSS 2.0