klick i mitten



Igår behövde jag plugga. Vad är då bättre om inte att lägga sig i gräset i en park mitt i stan? Det lockade i och för sig mer att titta på folk och njuta av solen än att trycka nyllet i boken. Men ibland får man ge och ta liksom.
Jag gillar att det finns lite olika små parker lite här och var här. Men en sådan hektisk och intensiv stad uppskattar man de gröna och 'naturliga' väldigt mycket. Och som L sa 'det är så skönt att få sätta ner tårna i gräset'. Jag håller verkligen med!

Igår var det lite fest. Vi startade på ett stort tak på LES, fortsatte sedan till Apothec, och avslutade kvällen på The Box. Kvällen bästa; Gurkdrinken på Apothec. Deal closer tror jag den heter. Det är gudomlig!

Idag blir det solning vid vattnet, shopping i Soho och sen fest ikväll! Blider från kvällen kommer när L vaknar och tar fram kameran.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Du heter?:
Kom ihåg mig?

E-postadress (bara jag som ser den):


Har du en blogg?:


Vad vill du säga?:


Trackback
RSS 2.0