Torsdag



Jaha, da var annu en vecka snart forbi. Var tar tiden vagen? Jag hinner lixsom inte leva :) Jag gillar uttrycket: "Life is what happens while you're busy making other plans" och det kanns ganska passande just nu! Eller ar det sa att tiden gar fort nar man har roligt?

Blev lite hastigt meddragen pa bio igar. Skrackisen Shutter Island sags och den vill jag hylla. Mycket bra och framfor allt vacker film. Helt klart vard att se! Hade kanske tankt att se den i helgen men nu ar det redan gjort sa jag far hitta pa nagot annat. Finns bade spelningar, fodelsedagsfester och Oscars galan att fylla min tid med, sa det gar ingen nod pa mig.

 Fick forresten hora av 2 pers igar att jag ar lik Nikki Reed. Haller ni med?


Kommentarer
Postat av: Göran

Måste kolla upp henne för en jämförelse, men inte kan hon väl vara så snygg eller?

Vad hette hon sa du, Nikki Reed?

Nääe haven´t heard about her...

About the "Hunk", is he the man you think you could fall in love with, or do you just want him as a toy-boy!? I´m the living prof of that good looks isn´t everything, but I could sure use some...

2010-03-04 @ 22:22:38
URL: Rhttp://
Postat av: Kerstin

I dag har vi allt en försmak av våren, solen skiner fåglarna kvittrar och jag har tagit första fikat ute med näsan mot solen....men det är hur mycket snö som helst kvar, som i Tännäs på påsken du vet.

Kram

K

2010-03-05 @ 14:12:12
Postat av: Mumin

...njaaa...in foto 4 I definitely see a likeness, but hm..maybe in foto 6 also...but that's it..so to finalize..if people see it down there who see you daily...it must be so...eller hur...



Winter be gone!

2010-03-05 @ 17:19:30

Kommentera inlägget här:

Du heter?:
Kom ihåg mig?

E-postadress (bara jag som ser den):


Har du en blogg?:


Vad vill du säga?:


Trackback
RSS 2.0