Powerwalk Wednesday









Jag hoppas bilderna visar hur härligt väder det är här idag. +18 och sol för att vara exakt, sommarvärme när man rör på sig. Svätt och sånt- I love it! En lång promenad (3h) från east side, runt södra udden upp på west side orkade vi med.

Idag är det St. Patrick's Day också. Fulla människor i gröna t-shirts med galna hattar har intagigt vartenda hörn på den här ön. Paraden är över (thank god) och nu är alla bara fulla och glada. Ganska skön stämning i stan, speciellt eftersom jag slipper delta. Ett glas vin på en uteservering väntar om en stund. Damn, I love this weather! 



Kommentarer
Postat av: Kerstin

Vilka underbart härliga bilder...var finns den härliga trappan mot vattnet?....jag måste nog åka tillbaka till NY för där vill jag också sitta........

Vi har gjort en sittplats i snön , i trädgården, där ska jag sitta på lördag (ska bli sol då)det är det närmaste vi är våren just nu........

Kram till dig från K

2010-03-18 @ 06:50:17
Postat av: Mumin

...hi hi..I was one of them 'fulla'...actually, I was only slightly tipsy, just enough of a buzz to really let loose and sing and dance...unfortunately they ran out of the that Irish staple, Corn beef abd Cabbage,(which was the reason we were there in the first place), by the time we got our table...but by that point we didn't give a damn...

2010-03-18 @ 07:48:46
Postat av: Liza

Ååh, ett glas vin på en uteservering.. UTESERVERING i SOOLEN..

3 plus grader här idag.. that's all - MEN bättre än inget!

2010-03-18 @ 09:59:35
URL: http://entvatankar.blogg.se/
Postat av: Pappa

Ser ju hur mysigt ut som helst, dit måste vi Absolut gå om "typ" 2 veckor :-)))



Puss puss

2010-03-18 @ 11:48:17
Postat av: Jossan

Moster, detta ar nere vid South Street Seaport, precis vid Wall St. Det ar harifran man bland annat kan ta baten over till Brooklyn och Ikea eller sitta pa trappan och titta pa vattnet!



Liza, snart kommer du och da ska vi banka oss pa varenda uteservering som finns i den har stan... och det ar ganska manga :)



Mumin, I hope you had a great time. It sure sounds like it!



Pappa, jag snart ar du/ni har och vi ska se allt! Nastan bara en vecka kvar! Langtar sa!

2010-03-18 @ 13:33:40
URL: http://diamante.blogg.se/
Postat av: Mamma

Jag vill också sitta på uteservering.....kanske något Kerstin och jag kan göra på lördag och vi åker en sväng till stan.....fast frågan är om det är så skönt här?



Puss puss!

2010-03-18 @ 22:32:51
Postat av: Kerstin

I dag har du namnsdag, ialla fall i Svergie Grattis!



Kram

2010-03-19 @ 13:58:25

Kommentera inlägget här:

Du heter?:
Kom ihåg mig?

E-postadress (bara jag som ser den):


Har du en blogg?:


Vad vill du säga?:


Trackback
RSS 2.0