Pappa day 4


Lång dag idag, gått ganska mycket. Började dagen med lite strosning på stan till bland annat Nike Store. Efter den nästan obligatoriska förmiddagsfikan på Starbuck's var det sedan dags för Central Park. Några timmars promenad fick vi nog allt till, med allt från statyer till Robert DeNiros filminspelning till skog till gatuartister. Mysig dag!

Just det, bilden. Denna kamera-goding har inköpts av Rivedalarna. Nej, rättelse: 2 av dessa kamera-godingar har inhandlats. Inte dåligt va!? Jag är minst sagt lite sugen själv. Vi får se vad som händer... pappa har ju inte åkt hem än :) 

Ikväll, drink på "The Spinning Bar" på Times Square. Vi jobbar på bra och checkar av listan i en bra takt.

Times Square
5th Avenue
Midtown Shopping

Soho
West Village
Lower Manhattan
Spotted Pig
Brooklyn Bridge
Central Park
Shopping (
fast vi ska shoppa mer)
Upper West Side
Empire State Building
Helicopter
Golf shopping

Ja, ni ser ju själva... Tycker ni att listan bör ändras? Något ni vill lägga till eller ta bort?


Kommentarer
Postat av: ..

....are you El Diva actually SEEN together with those three NERDS...!!



Mumin!! Jag hade en massa Classic kaffe med mig från lilla My, men efter kommentaren ovan så funderar undertecknad på att ge bort ALLT till ngn stackars New York'er, he he he :-)



Mmmm svensk kaffe är gott..



Puss o kram

2010-04-01 @ 02:48:50
Postat av: Mumin

...oh no no , 'det vore som att kasta pärlor framför svin', som min mamma alltid påpekade när jag bad om nåt speciellt, fattiga som vi var,...men i detta fall på tal om kaffet altså....till en NYer...

...men nog var era kläder absolut det bästa för vädret, och jag är säker på att många på gatan gärna hade bytt ytter kläder med er...nerdi looking or not...

..El Diva are you not going to take them to that new elevated Park..it sure looks heavenly and different...

Happy trampings about!

2010-04-01 @ 17:13:37
Postat av: Mumin

...oh , one more thing, those cameras are grand indeed, but gets very cumbersome to drag around in the long run, trust me, done that,been there...no instead look into the new line of Nikons, smaller and modern and still incredible...go take a look see...

Hint Hint, Nudge Nudge!

2010-04-01 @ 17:16:00

Kommentera inlägget här:

Du heter?:
Kom ihåg mig?

E-postadress (bara jag som ser den):


Har du en blogg?:


Vad vill du säga?:


Trackback
RSS 2.0