Pappa day 3


Förstår ni vilka turister jag måste dras med...


suck...


Hockey!!!!









Derby mellan Islanders och Rangers där Rangers gick ut som segrare. Kul match, mindre kul att åka långt ut i tjotahejti... men hem kom vi ju såklart tillslut. Imorse var vi på nedre Manhattan vid Ground Zero och shoppade lite mer. Regnet tog ut sin rätt och vi tog en tidig eftermiddag innan vi begav oss till Hockeyn.

Imorgon bär det förmodligen av till Central Park (om vädret tillåter)... sen jag kan tänka mig att vi också kommer att shoppa lite. Vi får lixom se vart det bär! Hej så länge!


Kommentarer
Postat av: Kerstin

Den där i gult....var det en påskkyckling eller....

Va synd att ni har regn, det är knöligt att turista när man ska bära omkring på paraply.

Nu far vi till Tännäs och snön..förhoppningsvis sol så att after skiin i snödrivan blir varm o skön .

Glad påsk

Kerstin

2010-03-31 @ 09:44:56
Postat av: T

Ha ha påskkyckling va bra... Jo visst är det lite knöligt att hålla reda på paraply m.m och med tanke på den Vinden som va blev det inte lättare, vi såg nog en 10-20 sönderblåsta paraplyer vid varenda korsning..



Åka upp till Tännäs låter inte helt fel hoppas ni får bra väder, ja just det Kerstin idag tyckte jag Josse sa att vi skulle inhandla pärlor till dig :-)



Hälsa alla och ha en Riktigt Glad o Fin Påsk

2010-03-31 @ 14:53:56
Postat av: Mumin

....are you El Diva actually SEEN together with those three NERDS...or do you walk a suitable distance behind them...like my ex used to do while I was pregnant, yet still wore a bikini to the beach...

...oh man, makes one shudder,thinking what they might be wearing, when the temps hit 80 on Saturday...

Happy hip hop pearl shopping!

2010-03-31 @ 17:16:28

Kommentera inlägget här:

Du heter?:
Kom ihåg mig?

E-postadress (bara jag som ser den):


Har du en blogg?:


Vad vill du säga?:


Trackback
RSS 2.0