Pappa Day 2




Ja, när det regnar får man passa på att avklara lite shopping. Fast det känns ju inte som en jätte tuff uppoffring


Levi's






Golf till gubbarna


...och lite till


...och ännu mer

Jag kan stolt (eller var det ledsamt???) säga att jag inte har shoppat något idag. Nej, det stämmer. Inte något alls. Inte en grej. Herrarna har däremot inte hållt igen. Skor, jackor, byxor och jeans kom de alla hem med. Kul! Bloomingdales, Levi's, Diesel och Macy's har bland annat besökts idag.

Just det, glömde jag säga att det rengar. Därav val av shopping just idag. Nu, en fördrink och godis (det senare äts nästan bara av mig). Ikväll, middag på älskade Spotted Pig. Imorgon förmodligen mer shopping. Jag kan lixom tänka mig att det blir så!


Kommentarer
Postat av: Mumin

...actually all this torrential weather pattern makes for a really good shopping time...just make sure you are asll done by Wednesday in order to start taking advantage of the 8o degree weather heading your way...yippeeee....

2010-03-31 @ 05:36:32

Kommentera inlägget här:

Du heter?:
Kom ihåg mig?

E-postadress (bara jag som ser den):


Har du en blogg?:


Vad vill du säga?:


Trackback
RSS 2.0