iPhone in my heart!




Oj, vad jag alskar min iPhone. Jag alskar den lika mycket som man kan alska en elektronisk allvetande apparat! Jag alskar att den ar snygg, jag alskar att det ar smart, jag alskar att jag kan gora ALLT pa den! Det finns inget som min lilla skatt inte kan gora (and trust me, I'm testing it). Idag glomde jag den hemma. Visst kan jag leva utan den om jag maste (aven om det ar nagot jag inte vill) och en dag ska jag val klara, men det kanns allt lite tomt i vaskan. Dagen blev inte riktigt den samma...


Kommentarer
Postat av: Jossan

Och just det, grattis (?) pa Internationella Kvinnodagen!

2010-03-08 @ 17:15:31
URL: http://diamante.blogg.se/
Postat av: Göran

Du, insåg du just nu att det finns saker din Iphone inte kan göra!?

Ta sig själv till skolan och/eller kanske påminna dig om att INTE glömma den hemma...

2010-03-09 @ 21:13:06
URL: Rhttp://

Kommentera inlägget här:

Du heter?:
Kom ihåg mig?

E-postadress (bara jag som ser den):


Har du en blogg?:


Vad vill du säga?:


Trackback
RSS 2.0