Inspiration Spring



Hej hallå välkommen!
Innan ni frågar, ja! jag är väldigt glad idag. Idag är en bra dag och jag mår bra. The big news är att jag har hittat en ny rumskompis. Min nyvarande roomie ska flytta ut och jag har haft lite ångest över att hitta någon ny, men nu har det skett: snabbt, enkelt och väldigt smärtfritt. En jätte bra Sthlms kille med gemensamma vänner hemma. Känns hur bra som helst! Det är skönt när livet ibland reder ut sig så där som man vill! :)

Ikväll är det the Academy Awards och jag är bjuden på kul middag till den svenska ambassadörens kock. Han och hans fru har en årlig middag för sina vänner med betting på att rätt filmer ska vinna, frågesport och fashion critics. Det är tydligen en riktigt uppstyrd och cool kväll att se fram emot så jag är excited!

Det är +12 grader och sol, och idag är en good day people! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Du heter?:
Kom ihåg mig?

E-postadress (bara jag som ser den):


Har du en blogg?:


Vad vill du säga?:


Trackback
RSS 2.0