Hello Spring

  

  

Vågar jag säga att våren är här? Idag är det i alla fall +10 grader och strålande sol. Varmare kommer det också att bli imorgon och nästa vecka. Började dagen med en lång promenad längs vattnet och East River Park. Nu syns inte det på bilderna med det var fler än jag som hade letat sig ut för en runda. Härligt!

Ikväll blir det födelsedagsfest i Brooklyn. Vad jag ska ha på mig är en annan fråga. Bli eventuellt en creme färgad löst sittande klänning från hm med paljettmarkerade axlar. Till det blir det nog svarta skor och svart skinnpaj. Älskar att slippa puckla på mig stora jackor och vantar. I just hope spring is here to stay!


Kommentarer
Postat av: Mamma

Å det ser så härligt ut, dessutom har du och jag gått den sträckan :))längtar tillbaka till dig och staden. Snart dags och bestämma när jag ska komma över igen.

Vi sitter och tittar på Vasloppet och ska ta oss ut en sväng på våra egna skidor.

Puss puss!

2010-03-07 @ 09:36:17

Kommentera inlägget här:

Du heter?:
Kom ihåg mig?

E-postadress (bara jag som ser den):


Har du en blogg?:


Vad vill du säga?:


Trackback
RSS 2.0