Eye Candy á la mega mycket!


Matthew Bomer

Vad tycker ni om min nya man? Är han inte den vackraste mannen ni har sett? Jag vet, han är lite (läs mycket) av en pretty boy, men det bryr jag mig inte om. He makes the butterflies in my stomach fly faster. Han är the lead actor i en ny favvo serie "White Collar" och jag vill gifta mig med honom.
Vad tror ni... future Mr. Josephine Woll?

Idag blir inlägget inte djupare än så. Inget analysera-livet-klaga-på-trötthet-berätta-om-min-dag-strunt! Bara en titt på den vackra mannen ovan! Smask!


Kommentarer
Postat av: Mumin

...and here we go again...another snowstorm..has it already hit NY, here it's due sometime tomorrow ...or so they say...we have lucked out the last two storms, as we only got rain...and our duffies is already a good 15 cm high..what will happen to them now...

...anyway...your new hunk definitely gets my vote...best eyecandy I have seen for quite a while...AND milehigh above those sappy models your old golf company used in their advertising...maybe you could swing by and show them whay really will sell....

...so..any news yet..still waiting here...don't keep us in suspense too long, you know us old dogs...one never knows how long we'll stick around...



Good Night!

2010-03-03 @ 05:08:35
Postat av: Mamma

mmmm förstår att du tycker han är vacker :-) Den serien har nog inte kommit hit känner inte igen namnet i alla fall.

Här äör det kallt -9 och blåsigt, mer snö på ingång....vet aldrig om jag har varit med om en sådan här vinter, har jag kanske men kommer inte ihåg i alla fall. Fast det är härligt när solen kommer fram och gnistrar i snön...dessutom kvittrar fåglarna så gott så man vet att våren är i antågan fast det känns som om snön kommer ligga kvar till midsommar.

Puss puss!

2010-03-04 @ 10:59:01

Kommentera inlägget här:

Du heter?:
Kom ihåg mig?

E-postadress (bara jag som ser den):


Har du en blogg?:


Vad vill du säga?:


Trackback
RSS 2.0