En Söndag på Ikea


På väg ut till Ikea Brooklyn...




Klarar jag att bygga ihop det här själv?


Jajjemensan fattas bara! Lätt som en plätt (eller inte).


Nu orkar jag inte skruva mer. Nästa möbel fixas imorgon innan nya roomien kommer. Men en är bättre än ingen, speciellt eftersom jag gjorde det själv! Känns ganska bra måste jag säga.

Vill också säga att gårdagskvällen, alltså lördagkväll, var den bästa kvällen i hela mitt liv. Saturday Night Live var det roligaste jag har gjort vilket sedan följdes av en tok-bra utekväll. Oj oj, lördagen den 13:e mars 2010 kommer förevigt att vara no 1... om inte, kommer den i alla fall bli himla svår att knäcka! Det här lever jag läääänge på!

Nu väntar en kopp te framför tvn innan jag hoppar i säng. Trevlig ny vecka!


Kommentarer
Postat av: Göran

Härlig hylla, det gjorde du bra!!

Är det en ny roomie på G?

Det är inte Jude va!? Hoppades för din skull, men...

Det lät som om du hade en riktigt, riktigt, mega skön kväll, det blir sällan sååå bra alltid.

Har du sett att jag lyckas lägga upp några bilder iaf... Visserligen inte så bra som dina, men ändå...

Ha det bäst!

2010-03-15 @ 13:56:45
URL: Rhttp://
Postat av: Mumin

....nejmen..inte heter det väl hylla...en hylla är ett platt bräde, du El Proff...måste vi nu sätta HERR El Professore framför din titel, åldern till ära...

2010-03-15 @ 17:26:50

Kommentera inlägget här:

Du heter?:
Kom ihåg mig?

E-postadress (bara jag som ser den):


Har du en blogg?:


Vad vill du säga?:


Trackback
RSS 2.0