Big plans tonight




Har fått två biljetter till Saturday Night Live ikväll. Självaste Jude Law är host och Pearl Jam ska uppträda. Kan det bli bättre? Ja, det skulle vara att det inte skulle regna, men man kan inte få allt. Jag är i alla fall jätte excited, det ska bli skit kul! Om man får ta bilder så kommer de upp här first thing tomorrow!

Planerna är annars att plugga, städa och åka till ikea. Det sistnämnda blir nog imorgon då det förhopningsvis har slutat ösa ner. Får se om jag till och med får med mig lite bärhjälp i form av en vän eller två.  

Nu: frukost, plugga, ev träna, och sen gör mig skit snygg. Mitt mål är att Jude Law ska se mig i publiken och fall madly in love! Vad tror ni, är det realistiskt?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Du heter?:
Kom ihåg mig?

E-postadress (bara jag som ser den):


Har du en blogg?:


Vad vill du säga?:


Trackback
RSS 2.0