radio city

 

Väldigt händelserik morgon. Har en vän som jobbar på CBS Radio så jag tog mig dit för en liten rundtur och inblick bakom kulisserna. Jag ville visa mig och träffa lite folk för ett eventuellt internship i höst. Vill ju hålla så många dörrar som möjligt öppna.

Det var kul att se hur radio i New York går till. Många olika departments lockar så som sales&marketing, production och event- radio. Fick också träffa Nick Cannon (Amerikansk programledare och gift med Mariah Carey) som har egen morgonshow på CBS.

Som sagt, kul morgon som sedan följdes av lite solning på taket. Måste ju jobba på brännan innan jag åker hem. Har även inlett en juice diet för att få till lite snyggare former. Vill alltid se lite extra bra ut när jag kommer hem även om jag vet att det inte spelar någon roll för någon annan, de brukar bara vara glada att se mig. Men ni vet hur det är, det är hur man själv känner som räknas.

 

 


Kommentarer
Postat av: Mamma

Coolt, vem känner du där?

Nu är det bara dryga veckan kvar innan du landra hos oss, vi längtar efter dig :-)))

Puss puss!

2010-06-15 @ 21:50:30
Postat av: Marianne & Kjell

Mailade dej den 13:e och idag. Hoppas något kommer fram. M&K

2010-06-16 @ 11:59:37
Postat av: Marianne & Kjell

Hej. Mailade dej den 13:e och idag. Hoppas något kommer fram. Kramar M&K

2010-06-16 @ 12:04:37
Postat av: Marianne & Kjell

Hej. Mailade dej den 13:e och idag. Hoppas något kommer fram. Kramar M&K

2010-06-16 @ 12:06:33
Postat av: Marianne & Kjell

Hej. Mailade dej den 13:e och idag. Hoppas något kommer fram. Kramar M&K

2010-06-16 @ 12:10:24

Kommentera inlägget här:

Du heter?:
Kom ihåg mig?

E-postadress (bara jag som ser den):


Har du en blogg?:


Vad vill du säga?:


Trackback
RSS 2.0