liten har blivit stor



Världens största Grattis till lill (!) kusin J som tar studenten idag! Eller imorgon om vi går efter min tid, men det är idag där han är nu så vi går efter det!
Jag är så stolt och glad för hans skull, nu är är han välkommen in i vuxen livet. Han kommer i och för sig alltid att vara den lilla skitungen på cirkus 10 år som sprang runt på landet och ville att vi skulle leka med honom.

Stort Grattis säger jag i alla fall till honom! Ha världens roligaste dag, det blir inte bättre än studenten!






Kommentarer
Postat av: T

Tänk att Jakob tar studenten, hmm måste innebära att du Kerran är sket(a) gammal...



Hälsa så mkt till grabben (och dom andra såklart):-)



2010-06-04 @ 12:48:50
Postat av: mumin

...Grattis grattis till Liza with a Z's 'little bro'

Funny you don't look at all alike!!!

And I agree with El Diva..milk this moment in time in your life for all it's worth...

Cyberhug!

Mumin.

2010-06-06 @ 16:42:47

Kommentera inlägget här:

Du heter?:
Kom ihåg mig?

E-postadress (bara jag som ser den):


Har du en blogg?:


Vad vill du säga?:


Trackback
RSS 2.0