Distractions

Jag hittar ingen motivation eller inspiration till att ta tag i mina måsten. Det blir lätt så att jag klickar runt på nätet, tittar in på fejjan, läser lite aftonbladet, kollar vädret för veckan, lite mer fejjan, mailen, spotify, foursquare, kollar vimmel bilder från gårdagens MTV gala, fejjan för sista gången, sätter på en till låt. Sen kokar jag te, äter prezels, smörjer in mina fötter, filar mina naglar, tar bort sminket, dricker mitt te, kollar fejjan för absolut sista gången (det händer ju i alla fall inget). Allt för att skjuta upp det lite till.




Kom igen nu Josephine- Hejja hejja friskt humör, det är det som susen gör! Go go go!






Kommentarer
Postat av: mumin

...so what gives??? Haven't checked my mail yet, so maybe the answer awaits there...

Upp o hoppa lilla gumman, snart landar du i midnattsolens underbara land!!!!Jag vill resa hem med dig!!!

Bamse Kram!

2010-06-08 @ 05:11:35
Postat av: Liza

Hejja Heejjjaa Heeejja!



Som Mumin säger snart sitter vid i kvälls solen som aldrig går ner och dricker rosé och skrattar.

Och mumin, kom du med!!

2010-06-08 @ 10:23:02
URL: http://entvatankar.blogg.se/
Postat av: Mormor

Det här låter som om det är mig du skriver. Tala om segt, oinspirerar, ingen motivation trots att solen skiner och det är lagom varmt.Som du ser det spela ingen roll var man befinner sig. Taskiga dagar kommer och går. Men i morgon är en annan dag.

Kram

2010-06-08 @ 19:25:01
Postat av: Anna

Blir faktiskt lite avis på dig, låter rätt skönt! Här är det full rulle med skolavslutning i morgon och på torsdag tar Osakr studenten och då ska vi ha 60 glada ätande och drickande gäster här.

Kram Anna

2010-06-08 @ 20:14:13
Postat av: Kerstin

Anna nu blev jag lite nyfiken 1. hur kan man ha 60 personer hemma ätandes och drickandes....pust!. 2. hur får man ihop till 60 personer. Vi hade student hemma i fredags med 25 personer, det var snärjigt.

Lyckat till...för det är kul att ha fest.

//K

2010-06-09 @ 06:57:51
Postat av: Anna

Kerstin! Många släktingar, vänner till familjen och ett helt gäng handbollsspelare och andra pigga tonåringar! Det blir trångt men vi håller på att möblera om hela lägenheten. Och JA det är kul med fest!

A

2010-06-09 @ 19:15:00
Postat av: Josephine

Grattis sager vi saklart till Oskar. Fan va stora alla sma pojkar och flickor har blivigt. Nar skedde det? Var det verkligen 5 ar sen vi 87:or sprang ut i stora varlden??? Stammer det?? Shit va tiden gar fort.

2010-06-09 @ 19:43:50
URL: http://diamante.blogg.se/
Postat av: Liza

4 år sedan. Men det är länge sedan det med. Nu är vi alla vuxna :D

2010-06-10 @ 09:46:24
URL: http://entvatankar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Du heter?:
Kom ihåg mig?

E-postadress (bara jag som ser den):


Har du en blogg?:


Vad vill du säga?:


Trackback
RSS 2.0