Dagen före dagen


Nu sitter jag här och låter tiden gå. Som ett litet barn som väntar på jultomten. Imorgon åker jag äntligen till Sverige vilket gör det här till sista dagen hemma på ett tag. Nej nej, det känns inte så sorgligt, mest kul. Jag ska bara få ordning på mitt liv nu när jag har blivit ledig. Packa, städa, tvätta, packa mer, packa om, handla saker, lämna tillbaka fel saker, och säga hejdå. Inte så farligt kanske ni tänker nu. Men tilläggas ska också att det är vidunderligt varmt. Ja, det är till och med så fuktigt att jag måste ta pauser. Har spenderat förmiddagen nere i Soho för att inhandla diverse saker till familjen, och sen på väg upp till Herald Square så stannade jag faktiskt förbi lägenheten och tog en paus. Ja, det är faktiskt här jag sitter nu, jag orkar helt enkelt inte släpa på allt när jag far runt. Jag måste vila framför fläkten och hälla i mig vatten.

Igår sa vi hej till Fredrik som kommit tillbaka för lite jobb i någon vecka, fast jag får ju se honom i Sthlm snart i alla fall. Nytt ställe på LES- Bondi Road. Drick så många drinkar du vill i två timmar för $20... behöver jag säga hur bra jag känner mig idag? Det var i alla fall ett kul koncept och goda drinkar!

Nej, nu ska jag väl bege mig ut på stan igen och handla det sista. Tänkt vad man utsätter sig för in the name of love! ♥



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Du heter?:
Kom ihåg mig?

E-postadress (bara jag som ser den):


Har du en blogg?:


Vad vill du säga?:


Trackback
RSS 2.0