SoHo Projects Trade Show


JL booth


Mer JL


Snyggt herr mode till hösten


Snygga hattar och kepsar


Tees and jewlery


Sneaker paradise... ganska snygga måste jag medge


Rock & Republic Jeans




Tee Library





Skyller mitt dåliga bloggande på att jag har varit fast på denna urban inspirerande Trade Show nere i Soho med Lindeberg. Har aldrig vaarit på en trade show förrut så det var jätte kul att se hur det gick till. Lite långtråkigt in times men en kul erfarenhet. Vill ge en heads up för det riktigt snygga herr modet som kommer till hösten. Farfars trenden fortsätter, mera rutigt och mera tees fortsätter också att go strong. Smycken blir ännu mer poppis så jag satsar på herr armband i läder och silver med svarta detaljer. 

Imorgon bär det av till Boston och underbara S. Det ska bli så mysigt att komma bort och bara slappna av för en helg. Vi ska gå på museum, besöka café Gulu Gulu och ta mysiga promenader. Kl 06:00 går bussen som jag ska sitta på. Jesus vad tidigt jag måste kliva upp och ska därför sova nu... Hej!  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Du heter?:
Kom ihåg mig?

E-postadress (bara jag som ser den):


Har du en blogg?:


Vad vill du säga?:


Trackback
RSS 2.0