Save me!



Okej, weekend update. Fredag var första lediga fredagen på mycket länge. Spenderades med morgonträning, lunch på Café Colonial med A, window shopping i SoHo och utgång på kvällen. Väldigt bra dag men många skratt och ren avslappning. Lördagen dock är another story. Jag hade the mother of all hangovers... literally! Jävlar i min låda vad jag mådde dåligt. Behöver nog inte beskriva detajerna men det var inte en bra dag. Vid 8 på kvällen fick jag tillslut i min en smörgås och lyckades somnade. Det var det, blä!

Idag är en ganska lugn dag. Vaknade i bra tid, fick i mig lite frukost och sitter nu och pluggar. Blir träning på eftermiddagen...tror jag...om jag orkar. Skulle behöva palla mig ut och köpa en bok till skolan också men det projektet känns lite för jobbigt. Jag orkar bara inte :) Och just det, här har det gått och blivit skit kallt. -8 typ. Ingen snö (tack gode gud) men ändå. Hur kul känns det? Nej, våren får gärna komma nu, det är ju ändå februari imorgon!


Kommentarer
Postat av: Mamma

hmmmm, våren det är väl lite tidigt...just ja du bor ju i NY och där kommer den tidigt. Här har vi en massa snö och kallt, härligt tycker jag. Har varit ute och åkt skidor både lördag och söndag. Skridskorna får vänta tills snön försvinner på isarna.



Kram från oss i huset!

2010-01-31 @ 21:33:28
Postat av: Jossan

Grattis på födelsedagen Farmor!!!!! Glömde skriva det i inlägget så här kommer den! Jag skickar många varma kramar!!!! Grattis!!

2010-01-31 @ 23:01:01
URL: http://diamante.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Du heter?:
Kom ihåg mig?

E-postadress (bara jag som ser den):


Har du en blogg?:


Vad vill du säga?:


Trackback
RSS 2.0