Nytt år - nya tider


Food heaven in Manhattan: Whole Foods




Hacka lök med hacka-lök-maskin... no tears


Nästan färdig... Nu fattas bara majs och kikärtor


Det färdiga, underbart goda resultatet framför "Flickan som lekte med elden". När 200+ kanaler inte visar något som passar får man vända sig till Motion Picture världen!

 Är det applåder jag hör? Tack tack!
Ja, vad säger ni nu? Jag har vänt blad i mitt liv och börjat laga mat. Det kändes lixom dags nu. Och min roomie är utbildad kock så nu finns inga ursäkter (ska dock tilläggas att jag fortfarande inte tycker att det är så kul men men...). Kvällens middag började som vegetarisk köttfärssås och slutade som en chili con carne liknande gojja innehållandes både bönor och ärtor. Resultatet: underbart gott! Jag känner mig riktigt stolt. Kanske inget att hänga i granen för er men för mig är det ett stort steg. Now, nothing can stop me! :)
 


Kommentarer
Postat av: el prof

I´m most certain that there are ways to stop you, but I´m not that one to do it...

Good work girl!!! You are finally growing or getting wiser and older!!?? Did you know that learning how to cook and actually do it, brings many many "grown up"-points... Good for you and the most important thing is how the food tastes, NOT the look of it, even if that is a bonus and something good...

Nice to have you back lovely!

2010-01-12 @ 13:55:50
URL: Rhttp://

Kommentera inlägget här:

Du heter?:
Kom ihåg mig?

E-postadress (bara jag som ser den):


Har du en blogg?:


Vad vill du säga?:


Trackback
RSS 2.0