Monday=Funday???




Fina, vackra, soliga vinter- NYC. Bilder fran min langa promenad igar.

Ny vecka, nya beslut. Har en del roliga projekt pa gang som kommer att avslojas pa bloggen under varen. Men tills dess far ni drass med min vanliga gamla vardag. En vanlig dag i skolan, inget speciellt alls. Traning pa eftermiddagen, kanske utomhus om solen stannar kvar. Och for alla er som undrar (jag vet att ni ar manga)... nej, jag har inte packat upp an. Men jag ska, jag ska verkligen gora det idag. Nu maste jag fa det gjort. Jag ska!

Andra goda nyheter ar att pappa kommer och halsar pa i mars. Tillsammans med Terje och Victor slapar han sig hit i var, pa mitt lov och allt. Super timing! I'm so excited! Det ar som om rosa, fluffigt sockervadd rusar igenom mig av gladje. Det ar alltid lika kul att fa visa sin stad och sitt hem for nagon som inte varit har. Det har ger jag 5 av 5 toasters (inside joke). Superkul!!!   

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Du heter?:
Kom ihåg mig?

E-postadress (bara jag som ser den):


Har du en blogg?:


Vad vill du säga?:


Trackback
RSS 2.0