Living on the streets of New York

Babeltales

Babeltales-1

Communicatingcommunity

Babeltales

Photos: Peter Funch

Da var det fredag igen. Veckorna rullar pa som vanligt och jag kanner att jag har kommit in i det igen. Skola, jobb, JL, traning och fest... och sen om igen. Bra!
Har haft en bra vecka med bra lektioner, mote med the one and only Johan Lindeberg (oj va inspirerande det var!!!), singer-songwriter spelning igar, traningsverk i alla muskler som finns, mer traning idag och sen vila. Osaker pa vad helger erbjuder men den som lever far se. Lar ju bli mer traning, lite plugg och kanske lite fest. Pa sondag ar det jobb som galler men det kanns ok. Ska fila lite mer pa nagra framtida projekt men sen halls jag det oppet. Kanske att man hinner slappa lite ocksa (hoppas hoppas!)

Vill ocksa passa pa att uppmuntra ALLA att skanka pengar till Haiti. Jag har precis skant pengar till The Red Cross och skulle vilja att alla gjorde det samma. Vi kanske kan fora en lista over alla som hjalper till och se hur mycket vi kan samla ihop tillsammans. Jag startar listan med mina 100 kr ($15). Kom ihag att alla bidrag, stora eller sma, ar valkomna. 

Happy helg!
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Du heter?:
Kom ihåg mig?

E-postadress (bara jag som ser den):


Har du en blogg?:


Vad vill du säga?:


Trackback
RSS 2.0