Check this out! I'm back!

Jag vet, det är på tiden att jag tar upp mitt gamla liv igen, och med mitt gamla liv menar jag bloggen. Jag ber om ursäkt för denna förbröjning och ber om förståelse. Förra årets inlägg slutade med jobb och stress och sen bar det av till Stockholm för lite ledigt. Över 2 veckor fritid i ett WinterWonderland var otroligt underbart men gick lite för fort, nu är det i alla fall tillbaka till vardagen med allt vad det innebär; skola, jobb, tidiga morgnar, träna, laga mat. Ja, ni vet hur det ser ut. Landade i tisdags efter en mardröms resa och då var det bara att bege mig till skolan för klasser. Har också hunnit klämma två dagar på JL, mera tid i skolan och två träningar. Jag gillar verkligen början på varje termin innan allt har hunnit komma igång på riktigt, då jag hinner träna och umgås med friendsen och kolla på tv, sånt som man ska hinna med ibland men inte om man heter Joséphine.

Helgen har gått i solens tecken. Promenad i Central Park efter jobbet hanns med igår och sen kickade jetlagen in och jag deckade tidigt. Idag blir också en dag ute i solen strosandes i W-burg med A och S. Mysigt! Nu när bloggen är tillbaka så kikar jag nog in igen lite senare bara för att... Tjo!

Kommentarer
Postat av: mumin

...wow , check this out indeed...SHE's BACK!!!!!!!!!!!!wonder of wonders...

..up here in the North it is svinkallt, almost records, but not quite, but at least the sun is shining, which of course makes one hope for longer days and more warmth to follow...after all..rhere's but one way..and it's up towards Spring and Summer..

...but first, do you think yo can make it up one week-end before the 7th of Feb. as there is a fantastic show at our local museum I really really want to to see...Iris Apfel..look it up on the net..too bad Liza with a Z is not here, she would totally LOVE it.....

So please try..let me know OK...

Warm Winter Wags(hugs in people lingo)!

Mumin.

2010-01-10 @ 19:26:53
Postat av: Mamma

Välkommen tillbaka.....ja vi har ju haft nöjet att umgås med dig här hemma i Svedala under tuden.

Så himla härligt vi hade det....pusslet var ju roligt. Ska maila över bilderna till dig så du kan lägga upp dom.



Hoppas du har möjlighet att åka upp till Solverig och titta på utställningen, låter roligt.



Puss puss!

2010-01-10 @ 19:32:42
Postat av: Liza

S, jag googlade Iris Apfel och jaa, jag älskar det. Hon verkar vara en faantastisk kvinna, i alla fall klär hon sig fantastisk.

Såå inspirerande!!

2010-01-10 @ 23:11:00
URL: http://entvatankar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Du heter?:
Kom ihåg mig?

E-postadress (bara jag som ser den):


Har du en blogg?:


Vad vill du säga?:


Trackback
RSS 2.0