Bye Bye Lindeberg



Nu kommer beskedet... jag har jobbat min sista dag på J.Lindeberg (för den här gången). Det var helt och hållet mitt eget beslut som togs i förra veckan på grunder som jag inte vill ta upp här. Det jag kan säga är att skolan var med och påverkade mitt beslut. Jag vill få mer tid till mina studier samt lite mer fritid, speciellt så här nu på slutet. Sen kommer jag ju att få mer till till mina besök under våren. Nu är det klart, kusin kommer och hälsar på i vår. I hela 26 dagar blir hon här under maj månad. Extrem och total lycka genom kroppen upp i hjärta och själ. The month of a lifetime är vad vi räknar med, eller hur babe???!!!

Also, har faktiskt hunnit med ytte pytte lite shopping de senaste dagarna (ta det lugnt, det är rea och second hand fynd vi snackar om). Bilder på dessa godingar kommer imorgon. Stay tuned folks! 


Kommentarer
Postat av: mumin

..glad it's done, hope the meeting went well...

..miss you..but we'll meet up in May for sure..right..

Kram.

2010-01-28 @ 18:13:57
Postat av: Mamma

Skönt att du nu har mer tid över för skolan. Vet hur mycket du har slitit under hösten. Ja inte bara tid för skolan utan också för annat...förberedelse för kusinen intåg i NY igen.

Nu är vi på väg till LÅ, han fyller år idag. Hipp hipp hurra för honom.



Puss från oss i Sollentuna!

2010-01-28 @ 18:52:14
Postat av: Göran

Toppen, allt har sin tid och jag lovar, du kommer att hinna tröttna på allt jobb som ligger framför dig... Om du ska jobba tills du är sextiofem alltså!!?

2010-01-29 @ 14:06:32
URL: Rhttp://

Kommentera inlägget här:

Du heter?:
Kom ihåg mig?

E-postadress (bara jag som ser den):


Har du en blogg?:


Vad vill du säga?:


Trackback
RSS 2.0