Tuesday


Photo: Dmon Prunner

Det ar nagon sorts dag for semlor idag, fick nagot meddelande om det pa FB. Inte riktigt min grej, for mycket gradde och madelmassa och sant trams. Nej tack sager jag, men njut ni.
Mys "sondag" igar. Det var rod dag och darmed en forlangning pa helgen. Utgang i sondags lade grunden for en seg mandag med lunch/fika pa Velselka med A, A, M och S. Myscket trevlig maltid foljt av Valentine's Day bio. Det har blivit lite mycket festande den har helgen sa min kropp kanner sig lite trott. Det blir dock ingen langre vila da Sverige spelar forsta hockey matchen i OS imorgon och alla vi svenskar ska motas och hejja! Sedan har vi ocksa en fest pa torsdag och middag pa fredag. Vi kor pa "oka takten sista kvarten"- mentalitet den har veckan. Me like!

Nu, skola och jobb! God morgon/god eftermiddag/god kvall! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Du heter?:
Kom ihåg mig?

E-postadress (bara jag som ser den):


Har du en blogg?:


Vad vill du säga?:


Trackback
RSS 2.0