På benen igen



... ja, eller piggare i alla fall. Är fortfarande väldigt förkyld och lite trött men orkar tänka lite mer idag. Snoret måste ha letat sig bort från mitt huvud, sakta men säkert. Skönt att ha fått en hel helg till att bara försöka slappna av och krya på mig. Jag har också gjort lite soul-digging och försökt pinpointa varför jag blev sjuk just nu, och nu förstår jag hur det mentala hänger ihop med det fysiska. Om tankarna inte mår bra så gör kroppen inte heller det. Men lixom allt, this too shall pass.

Ser lite förändringar i mitt liv runt knuten. Nej, inte flytta hem till Sverige-tatuera magen-färga håret svart-börja äta kött- förändringar, men stora nog. Håll gärna tummar och tår för att allt blir bra till slut. Jag har börjat tro på "The Law of Attraction", att allt som händer i ens liv händer för att jag har lagt ut det i universum. Vill jag att något ska ske så måste jag attrahera det. Och jäklar vilka attraktiva tankar jag skickar ut i rymden nu! Swosch!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Det är ju det jag säger, konsentrera sig på en sak i taget skolan först sen nöjen så är det här i livet.

2010-02-28 @ 21:20:26
Postat av: Liza

Men man måste faktiskt leva lite också man kan inte bara plugga, då går man under tror jag.

Sen att man inte behöver maxa allt är en grej men..



Men, babe snart är det vår och då blir allt lättare.



Loove you

2010-02-28 @ 21:50:10
URL: http://entvatankar.blogg.se/
Postat av: Kerstin

Klart man blir sjuk om man går omkring med magen bar.

Kram K

2010-03-01 @ 07:08:50
Postat av: Anonym

Du har rätt Liza, du kommer gå långt här i världen så kloka ord från din mun.

2010-03-01 @ 11:49:30
Postat av: Anonym

Vilken sekt är du med i?

2010-03-01 @ 15:43:53
Postat av: Jossan

Jag uppskattar verkligen alla kommentarer men det ar roligare om ni inte ar anonyma.

Liza: Du har sa ratt. Klart att jag ska leva ocksa. Jag ar ju ung och pigg! Och den har gangen har skolan faktiskt inte nagot med saken att gora :) Men du har ratt (som alltid typ) snart kommer varen.. och du!!! Langtar!

Moster: Haha sant. Jag ska forsoka komma ihag att kla pa mig mer nu nar det ar kallare. Jag far helt enkelt vanta med att bara magvisande trojor till sommaren!



Jag ar inte med i nagon sekt (vad jag vet). Vilken sekt ar du med i?

2010-03-01 @ 16:08:30
URL: http://diamante.blogg.se/
Postat av: Mumin

...so glad you are feeling a bit better...this from one who still struggles with her hosta/tiredness..so I know what I am talking about...and so glad there is a new light at the end of your NY tunnel...just keep us in the loop and fill us all in ,as soon as this 'new direction' becpmes reality...

...myself I feel lost and empty after having followed the Olympics so much daily for these last two weeks...must say for once the TV did a really good job of following,pretty much most of it, so one got to see athletes from all over the world doing their thing, and by that of course I meen all the Scandies....the skiing was the kind suspense movies are made of, when the Swedes rose to their former glory....must say my neighbors here are all happy it's all over, as no longer do they have to listen to my screaming...heh heh...

...oh and I sure hope somebody stuffs the mouths full of soap on all Norvegians for badmouthing their athletes before the medals started pooring in...shame on them..shame...

...and now... a chat with lilla MY..

Chio!

2010-03-01 @ 16:12:45
Postat av: Liza

Vad är det för knäpp sak som kommenterar anonym..?

2010-03-01 @ 19:15:18
URL: http://entvatankar.blogg.se/
Postat av: Jossan

Haha, ja det kan man undra!

2010-03-01 @ 20:20:55
URL: http://diamante.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Du heter?:
Kom ihåg mig?

E-postadress (bara jag som ser den):


Har du en blogg?:


Vad vill du säga?:


Trackback
RSS 2.0