OCD???



Ja, ibland can man ju undra. Suck, jag orkar bara inte med mig sjalv, speciellt inte nu nar jag drar det lite for langt. Varfor ska jag halla pa? Varfor blir jag aldrig nojd? Press press press, not good enough, never good enough. Prestera, resultat, achieve, pusha lite till. NEVER GOOD ENOUGH! NEED A BREAK!

Ignorera tankarna ovan. Behovde bara fa ur mig det. Annars hander det inte mycket. Pa vastfronten intet nytt skulle man kunna saga (som boken for er som inte fattar). Skola, jobb, plugga, traningsvark, reprismaraton av Grey's Anatomy... sova! Det var typ det. Film kvall med H senare da jag ar ledig imorgon. Men ledig betyder inte ledig i mitt schema utan fylls istallet med traning och grupparbete sa skolan besoks nog pa eftermiddagen. Ganska skont anda, sovmorgon och allt. 

Nu: jobb
Senare: film
Saknar: mamma och pappa
Vill ha: en kram 


Kommentarer
Postat av: mumin

...serious overload..serious overload...but rest assured..this too shall pass...and at least you have one less thing to think about...the store...

..so here comes at least one MEGA KRAM!!!

And I am sure many more will come your way, just hang in there.

LOVE!

2010-02-04 @ 02:20:10
Postat av: Liza

Andas. Ta en paus. Lev och njut. Gör bara det du absolut vill göra(förutom när det kommer till skolan såklart.



Förövrigt, love you.

Jag är vaken lite för tidigt för mitt eget bästa men ere snö kaos och jobb som väntar så är det. Sjukt trött på snön nu.



Pusss puss

2010-02-04 @ 07:21:15
URL: http://entvatankar.blogg.se/
Postat av: Emily

som Liza säger; andas! Gör saker som ger dig energi, inte tar energi!



Tänkte kolla om ja fick skicka efter ett par skor hem till dig? Som kan ligga o vänta på mig tills Maj? :)



puss

2010-02-05 @ 10:22:38
URL: http://emslo.blogg.se/
Postat av: Göran

Skickar över en ocean av kramar från oss!!

När det är som allra värst, tänk då att det finns så många som har det så jäkla mycket sämre och skulle ge vad som helst för att få ha (ursälkta utrycket)häcken full med annat än elände...

Jag vet att det inte är så lätt att tänka så och inte heller alltid känna så, men jag tror att om de flesta av oss lider av något så är det mest fråga om

I-landsproblem... Sen gör det ju inget om man andas lite emellan, men du gör ju en del andra saker, så som hinner med att träna och titta lite på TV och se en och annan film, hoppas det ingår i någon form av avkoppling även för dig!?

2010-02-06 @ 16:01:09
URL: Rhttp://

Kommentera inlägget här:

Du heter?:
Kom ihåg mig?

E-postadress (bara jag som ser den):


Har du en blogg?:


Vad vill du säga?:


Trackback
RSS 2.0