I'm human too



Trevlig helg på er! Hörde att det var snökaos á la gigante i Sverige. Kul för er, det har inte vi. Ganska fint väder de senaste dagarna med lite sol. Får dock gärna blir vår nu. Igår kväll var det middag på favvo stället The Spotted Pig (pappa, dit ska vi när du kommer) som förövrigt sägs ha New Yorks bästa hamburgare. Eftersom jag inte äter kött så slog jag till på en pasta-lik rätt från heaven. Jag svär på allt jag har att det kan vara det godaste jag någonsin ar ätit. Gnudi heter det, pasta bollar fyllda med Ricotta ost. Obeskrivlig njutning!

Idag blir en väldigt lugn dag i soffan framför OS och schoolwork. Eventuell bio ikväll, nya skräck filmen med Leo DiCaprio, Shutter Island. Det är inte riktigt min grej med såna filmer så jag får se var jag gör. En hemma-kväll lockar nämligen ganska mycket.

Hur spenderar ni er helg?


Kommentarer
Postat av: Anonym

Det låter härligt att du tar det lungt med vilsamma hemmakvällar så du orkar med skolan.

2010-02-22 @ 20:47:16

Kommentera inlägget här:

Du heter?:
Kom ihåg mig?

E-postadress (bara jag som ser den):


Har du en blogg?:


Vad vill du säga?:


Trackback
RSS 2.0