You're a slave for money- then you die!


Min roomies mamma är på besök och då får jag presenter. Molton Brown krämen är ljuvlig.


Jaha, söndag igen. Snart en ny vecka igen. Känns ganska bra. Väldigt sliten efter helgen. Mycket fest och lite sömn brukar leda till det. Men kul har det varit. Nya äventyr och nya vänner. Fint!

Snart kommer kusin. Det känns också bra. Det får gärna bli lördag nu! Men innan det, skola, jobb, träning, städa och tvätta. Min veckolista... exclusively for you, hehe :)  

Nej, nu bär det av ner till East Village för middag med vänner på Flea Market Café! Chipp!


Kommentarer
Postat av: Emily

är det okej om jag också hängkar på över till dig på lördag ? hihi

kram

2010-04-25 @ 22:47:19
URL: http://emslo.blogg.se/
Postat av: Jossan

Ja, såklart att söta Emily också kommer på lördag! Myyyyyssss!

2010-04-26 @ 01:29:57
URL: http://diamante.blogg.se/
Postat av: Pappa

Oj oj oj vilka bilder i förra inlägget, den där med "lite" eld såg häftig ut, hoppas ingen brände sig..



Var det ngn slags tävling i att ha flest glas i handen, eller var det bara en "så'n" fest med måånga glas till var o en.!?



Förstår om du känner dig lite sliten, du får se till att vila i veckan så att du är Redo för mer Party när Liza o Emily kommer..



Ha en bra dag

Puss

2010-04-26 @ 17:57:38
Postat av: Jossan

Haha, nej pappsen, ingen speciell anledning. det var mer sa att nagon kopte en drink, sen kopte nagon annan en annan drink och sen var det nagra som var ute och rokte sa deras drinkar ar ocksa i mina hander. Men tva var tror jag var standard den kvallen :)

2010-04-26 @ 22:03:23
URL: http://diamante.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Du heter?:
Kom ihåg mig?

E-postadress (bara jag som ser den):


Har du en blogg?:


Vad vill du säga?:


Trackback
RSS 2.0