Tisdag

Back to reality kom igår, idag var det back to friends. Jag har minst sagt varit en smula incommunicado under tiden pappa & Co varit här. Vi har lixom haft så fullspäckade dagar att jag knappt hunnit med att höras med mina vänner. Idag ändrades det. Lunch och öl med H i solen (vi har även spännande business planer för framtiden), eftermiddagshäng och middag med A, S och E samt telefon samtal med J och A. Nice to be back säger jag bara.

Skola, jobb och träning står på schemat för imorgon då det ska bli hela 29 grader varmt. Oj vad det är välkommet! Kanske till och med blir en runda i parken... kan behövas då jag har 6 kilo godis som bara ligger och väntar på mig. Kan bli en lakrits bit eller två innan jag hittar sängen. Eftersom skolan inte kommit igång till fullo än ska jag nog kolla på en film innan jag somnar. Böcker har jag ju inga....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Du heter?:
Kom ihåg mig?

E-postadress (bara jag som ser den):


Har du en blogg?:


Vad vill du säga?:


Trackback
RSS 2.0