there's a first for everything




Födelsedagskalas igår. Projectledaren i mig kom fram och styrde upp allt som tillslut blev riktigt lyckat. Middag för 20 pers på Sticky Rice, fest på RDV och sen "efterfest" med karaoke. Jag gick dock hem innan karaoken, vid 3 typ. Jag vet, det är ovanligt tidigt för att vara mig men jag lovar att jag inte är sjuk, inte heller har jag feber, hehe. Jag var bara klar med den kvällen lixom! Men alla verkar riktigt nöjda med igår vilket de tunga huvudena och trött fötterna visar ganska bra! Lite skadeglad? nej, inte alls!

Denna dag spenderas i horisontalläge i sängen med datorn på magen... pluggandes. Senare blir det kanske brunch (fast vid den tiden kanske det kallas middag?!) med alla från igår. Typ en födelsedagsbrunch/lunch/middag/måltid. 

Jag vet att jag egentligen inte har rätt att klaga på trötthet efter en "tung" vecka då det är självförvållat... men det tänker jag ändå! Basta!


Kommentarer
Postat av: Nathaliee

Hejsan!



Vad tycker du om min blogg ?



Kramis

2010-04-18 @ 22:24:37
URL: http://naatys.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Du heter?:
Kom ihåg mig?

E-postadress (bara jag som ser den):


Har du en blogg?:


Vad vill du säga?:


Trackback
RSS 2.0