real life is no cool












Bilder av min fina vän Elsa


Den sista bilden är från igår. Vi var på White Slub Palace (som förövrigt serverar svensk mat) och kollade på en gratisspelning med Fibes Oh Fibes. Sjukt bra musik och ALLA var där. Det var en samling med alla svenskar i NYC så alla vänner var där och draget var enormt. Sjukt bra stämning. Sedan blev det en mycket (läs mega mycket) spårad kväll för alla inblandade... men det är också där jag lämnar ämnet.

Idag mår jag som jag förtjänar, och hade det inte varit för några solstrålar som letar sig in och smeker mitt ansikte så hade jag nog på riktigt övervägt att ligga kvar i sängen och glömma alla måsten för idag. Men men, det känns inte riktigt som något jag vill göra eftersom jag säkerligen kommer att ångra det senare så nu är det bara att palla sig upp och hoppa i duschen. Ja, jag ligger i sängen fortfarande med datorn på magen om ni undrar.

Men du kanske ska ta en lugn helg efter allt festande, kanske ni tänker. Jo, det tänker jag också, och lika lockande som det låter så är det inget alternativ. Födelsedagskalas igen imorgon och sen avskedskalas på lördag. Men nej, man måste inget och det är inte alls synd om mig. Ville bara säga det.

Nu, dusch, kaffe och frukost. Sen, skola. Tjoflöjt!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Du heter?:
Kom ihåg mig?

E-postadress (bara jag som ser den):


Har du en blogg?:


Vad vill du säga?:


Trackback
RSS 2.0