Och här kommer lite fler bilder när vi ändå håller på





Kommentarer
Postat av: Tännäs

Vi har också soooolsken, men vi har inte shorts. Jag(jessica) håller på att lära mig att åka långfärdskidor, det går bra på platten men inte utför, idag lärde jag mig iaf att ploga (jubel!). Vi har mest suttit i en grop idag och myst i solen medan farsorna har legat på isen och spanat fisk, dock utan framgång eller fångst. Saknar dig förståss, hälsa dina från oss! puss!

2010-04-04 @ 19:33:00
Postat av: Kerstin

Tar du upp dem på baren som låg uppe på taket, den var häftig

Vi har det mysigt här i Tännäs, men NY är nog ett snäpp värre.

Kram från oss

2010-04-04 @ 19:58:57
Postat av: T

Idag har det varit Ännu varmare säkert upp mot 25 grader :-)

Morgonen började med en löprunda på en mil för mig, Josse och Viktor sen så plöjde vi hela Central Park fr Norr till Söder, det var mkt folk kan jag lova. Så nu är vi alla trötta och Josse har skvsår eft sina nya skor.:-(



Ligga på isen och fiska lät ju inte allt för tråkigt, inte heller att sitta i en gropp mysa.



Nej nu skall vi vila 1½ timme innan vi drar ut igen och då till Tao (resarvation för stavningen) för att äta lite asiatiskt.



Ja just det Kertin, pärlorna är nyss inhandlade.



Alla hälsar :-)

2010-04-05 @ 00:59:15
Postat av: Farmor

Passa på och njut för här snöar det för full,och det ärplus minus noll.

Hälsningar.

2010-04-05 @ 09:28:20

Kommentera inlägget här:

Du heter?:
Kom ihåg mig?

E-postadress (bara jag som ser den):


Har du en blogg?:


Vad vill du säga?:


Trackback
RSS 2.0