more city pix







Åh vad jag älskar när det är fint väder. Stan blir vackrare och så även mitt inre. Lovely!

Idag, ledig fram till klassen ikväll. Ska passa på att springa några ärenden på stan samt njuta av solen. Det senare hänger lixom ihop med det första, men ni fattar...
Annars? Jo, ganska lungt. Eller lite (!) mer festande än jag brukar. När vänner kommer på besök så kan jag inte låta bli. Lite för sena efterfester och ganska mycket vin har kantat de senaste dagarna, men jag lovar att skolan sköts och räkningar betalas. The best of both worlds if you wish.

Nu, dusch, sen frukost. God morgon världen!


Kommentarer
Postat av: Mamma

Härligt att du njuter av livet!

Puss puss



Ps.Peter sitter kvar i London, kommer inte hem idag heller. Han kanske kan flyga till Berlin i morgon och sedan fösöka använda andra färdmedel än flyg. Synd om Jessica också som kanske inte kommer iväg i morgon heller, ja ja så små vi är när jorden säger sitt!

2010-04-17 @ 11:07:57
Postat av: Pappa

Håller med mamma Mia om hur liten man är när väl moder jord säger sitt!!



Jag skulle ha åkt till Portugal och spelat golf idag, men det är bara att gilla läget och hoppas på att det går att boka om det till i höst i stället.



2010-04-17 @ 15:35:41

Kommentera inlägget här:

Du heter?:
Kom ihåg mig?

E-postadress (bara jag som ser den):


Har du en blogg?:


Vad vill du säga?:


Trackback
RSS 2.0