Måndag


Glasspaus i parken där vi inte var ensamma



Jaha, nu är det tillbaka till verkligheten ochskola med det. Känns väl sådär kul måste jag säga. Mest tråkigt är det ju såklart att gänget åker hem om några timmar. Vi har haft en alla tiders underbar vecka som gärna inte behöver ta slut även om den nu tyvärr gör det. Vi får helt enkelt göra om det snart!

Jag kan i alla fall glädja mig åt att vädret kommer vara fint. 22 idag, 23 imorgon, 26 på onsdag, 22 på torsdag. Mig hittar ni alltså solandes i parken de närmsta dagarna eftersom skolan inte kommit igång än.

I skrivande stund håller lägeneheten på att städas och diverse små saker ska fixas. Männen ser allt bra roliga ut när det fixar och trixar. Gulle dom!


Kommentarer
Postat av: Liza

Idag har vi varit i Tänndalen och åkt utför. Det var helt fantastiskt - perfekta backar och solen sken så att vi nästan blev svettiga, även högt upp på toppen.



Härligt.



Men det ser ut som att ni har haft det härligt ni med!



Loove

2010-04-05 @ 19:20:44
URL: http://entvatankar.blogg.se/
Postat av: Mumin

...lucky you...and kudos to herrarnas mammor som lärt dem rätt...en bra gäst tar hand om sin tvätt...



Safe journey!

2010-04-06 @ 05:42:57

Kommentera inlägget här:

Du heter?:
Kom ihåg mig?

E-postadress (bara jag som ser den):


Har du en blogg?:


Vad vill du säga?:


Trackback
RSS 2.0