lite bilder




Äntligen fredag. Första veckan på den här terminen är förbi och jag har introducerats för ett gäng nya klasser. Det här ska nog bli ganska bra om än lite tufft.. men bra hoppas vi på.
Har fixat ihop mig ett ganska skönt schema med många lediga dagar och klasser online. Dels för att jag vill ha så mycket tid till kusin som möjligt när hon kommer, sen vill jag också vara ute nu när det börjar bli så varmt och härligt! Funderar på att köpa medlemsskap till poolen i år igen. Vad tycker ni?

Nej, nu ska jag gå och rosta mig en macka. Ett paket jordgubbar och några bitar lakrits är inte mycket till middag. Ikväll blir annars en lugn kväll med film och sömn. Dagen har nämligen kantats av lite bakis-känslor, så bara tanken på att dricka något med alkohol gör mig lite lätt illamående. Jag vet, klart att jag inte behöver dricka när jag går ut, men jag tror inte att kroppen orkar palla sig upp och göra sig presentabel. Det kommer helt enkelt att bli en kväll i sängen.

Trevlig helg!


Kommentarer
Postat av: Jessica

Jag säger ja ja ja till poolen! det är det värt! PUSS

2010-04-10 @ 11:41:40
Postat av: Liza

Jag säger: Större NY bilder.. jag vill inspektera noga :D

Fler bilder från grabb veckan och NY från ovan!!



Looove

2010-04-10 @ 19:17:41
URL: http://entvatankar.blogg.se/
Postat av: Jossan

Okej chefen! Större bilder lovas!

2010-04-11 @ 01:13:16
URL: http://diamante.blogg.se/
Postat av: Göran

Kan bara hålla med föregående "talare", dvs. större och fler bilder, samt ett rungande JAAAA till pooolen!! Jag vet ju inte vad medlemsskapet till poolen kostar, men va f-n du får äska lite stålar av mamma och pappa!?

2010-04-11 @ 07:37:21
URL: Rhttp://

Kommentera inlägget här:

Du heter?:
Kom ihåg mig?

E-postadress (bara jag som ser den):


Har du en blogg?:


Vad vill du säga?:


Trackback
RSS 2.0