hej


16 Handles Frozen Yoghurt i East Village


Ute igår. Jätte kul kväll men sunk-barer, 60-tals musik, karaoke och sen efterfest. Vi behöver kanske inte gå in på riktigt hur sent det blev men det vette sjutton om jag inte satte nytt personligt rekord. I alla fall så ledde den sena (eller tidiga--- fast det var ju inte alls tidigt) hemkomsten till att hela dagen blev förskjuten. Vaknade i alla fall på eftermiddagen och lyckades få lite saker gjorda till skolan. Sen middag på Yaffa med A. På vägen hem stannade vi förbi det här stället. 16 Handles är lite annorlunda frozen yoghurt på det sättet att du själv gör din egen portion. Det är du själv som tappar upp "glassen" ur kranarna och det är du själv som häller på diverse toppings. Lite kul faktiskt... och väldigt gott.

Imorgon väntar en lång dag i skolan med just skola och jobb. Sen kanske träna om jag orkar (nu råkar det ju vara så att jag känner mig själv och efter en 11 timmars dag i skolan orkar jag aldrig gå och träna så jag vet inte varför jag skev det... kanske för att jag vill orka). Det fina vädret ska förövrigt hålla i sig så korta kjolar och bara armar står på planeringen. Hur kul tycker ni att det är om jag säger att vi ska få sisådär 22 grader varje dag?



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Du heter?:
Kom ihåg mig?

E-postadress (bara jag som ser den):


Har du en blogg?:


Vad vill du säga?:


Trackback
RSS 2.0