fly no more

Jag måste kanske prata lite om den här det-går-inte-att-flyga-pga-aska-i-luften-grejen. Det är många i min närhet som drabbas, 12 pers so far... and counting. Folk som inte kommer iväg, folk som inte kommer hem, folk som är fast på konstiga ställen som de inte gillar, and the list goes on. Det enda jag kan säga (och jag säger det från erfarenhet- ni som känner mig vet vad jag pratar om) är att det tyvärr bara är att gilla läget när moder jord säger sitt. Det finns lixom ingen att skylla på, inte heller är det värt att lägga massa dålig energi på eftersom man inget kan göra. Eller det stämmer inte riktigt, man kan och SKA hitta det positiva i situationen och leta efter lösningar. Om plan A inte är genomförbart, vad är då plan B och C? Och visst, b och c kanske inte alls är i närheten av vad plan a var, men igen, det är tyvärr bara att gilla läget och göra det bästa av situationen. Alla står på samma sida och kämpar för samma sak. Själv står jag bakom er som drabbats och håller mina tummar och tår!



P.S Ni som inte kommer iväg på era inplanerade resor får mer än gärna hoppa på ett plan över hit till mig!-- Se, det var väl inte så svårt att hitta det positiva?   

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Du heter?:
Kom ihåg mig?

E-postadress (bara jag som ser den):


Har du en blogg?:


Vad vill du säga?:


Trackback
RSS 2.0